reklama

my house, my rules, my pleasure...

Pred nedávnom (rozumej tri dni dozadu) som kutrala internetom a nejakým zázrakom som prišla k behind the scenes: reklama na versace and HM.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
http://www.youtube.com/watch?v=DTpLqFil9a8
http://www.youtube.com/watch?v=DTpLqFil9a8 

Kolekcia u nás ako aj po celom svete uvedená v novembri (presne 17. kto si už nepämatá).. kúsky to boli sľubné ceny tiež, no i na súčasnú Bratislavu stále moc crazy... No vráťme sa k videu, ktoré presne predstavuje samotnú značku Versace. Vidieť všetky modely, futuristicky vzhľad sa snúbi s prvkami glamouru značky a dojem podčiarkuje aj nepreniknuteľná hudba, ktorá mi stále hra v hlave, už ju mám aj ako zvonenie i budíka :D ... nechajte sa unášať na vlne Versace. V klipe sa objaví aj samotná zlá plastika - Donatella i krásne bábikovské modelky Lindsey (nie Lohan) Wixson a Daphne Groeneveld pod taktovkou Johana Rencka (autor klipu Robbieho Williamsa – Tripping).Po vzhliadnutí keď zavriete oči, a pustite si samotný song, prenesiete sa do krajiny Alice z ríše divov, kde je alenka sto krát nakopírovaná hračicka Donatelly, kde hopsa králik s vreckovými hodinkami a pánom klobúčnikom (ja si predstavujem Johnyho Deppa) v ružovom obleku od Versace, predal sa vôbec ...my house, my rules, my pleasure...

Simona Vepyova

Simona Vepyova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Posudzujem situácie vlastnými názormi. Nemožem zaručiť, že to nebudú výpovede duše vtipné, satirické s miestami venovanými sarkazmu, náladové z pobúrenia chodu sveta a vždy úprimné. Mojou láskou je pes a varenie, nie v kombinacii :D. hlava plna napadov a myšlienok mi sedí na hlave. tak na čo čakať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu