reklama

Polnoc v Paríži

Na Polnoc v Paríži som už dávnejšie očkom poškuľovala, no odrádzal ma hlavný predstaviteľ Owen Wilson, až som sa po debate cestou na Zauberberg navnadila a zhliadla ho. Poviem Vám nie je to taká katastrofa ... A najmä nie pre mňa milovníčku francúzskej módy, Coco a Paríža...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Surrealistický pohľad na Paríž 20.rokov . Rokov plných osláv života a nových pohľadov na svet cez stretnutia s Piccasom, Hamingwayom, Daliim a inými umelcami tejto žiarivo krásnej doby s rytmami Charlestonu, kedy parížske ženy nie sú spútane konvenciami a korzetmi, fajčia a snažia sa o postavenie v mužskom svete. V tomto období by rád žil aj samotný hlavný hrdina Gill, ktorý vždy o pol noci nasadne do auta a prenesie sa do svojho zlatého veku. Stretáva sa tu so všetkým čo k 20-rokom patrilo, postupne prichádza na to, prečo nie je šťastný s tým čo má. A tak minulosť ovplyvní jeho vlastnú budúcnosť. Trochu mi to pripomína časť filmu One Day, ktorá sa odohrávala taktiež v Paríži. Myslím, že to je pohľadom na krásny Paríž, ktorý sa snaží podať každý režisér, pretože Paríž je jedinečné miesto, a Paríž, Paríž kto by nesníval o tom prechádzať sa v uličkách mesta, vychutnávať si vôňu croissantov a kávy pri pohľade do minulosti, vidieť inšpirácie mnohých a nechať sa uniesť na jeho vlnách...Aký je ten Váš Zlatý vek?

Simona Vepyova

Simona Vepyova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Posudzujem situácie vlastnými názormi. Nemožem zaručiť, že to nebudú výpovede duše vtipné, satirické s miestami venovanými sarkazmu, náladové z pobúrenia chodu sveta a vždy úprimné. Mojou láskou je pes a varenie, nie v kombinacii :D. hlava plna napadov a myšlienok mi sedí na hlave. tak na čo čakať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu